Zmluvné podmienky

1.Základné ustanovenia

Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len VOP) upravujú vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim v oblasti predaja tovaru medzi prevádzkovateľom stránky vyroba-dps.webnode.sk a jej obchodnými partnermi.

Kupujúci podaním objednávky potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, ktorých neoddeliteľnú súčasť tvorí reklamačný poriadok, a že s nimi súhlasí. Na tieto obchodné podmienky je kupujúci dostatočným spôsobom pred vlastným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi zoznámiť.

Predávajúci

Prevádzkovateľ stránky vyroba-dps.webnode.sk /Chmelík Tomáš / Dlhá 58 / 94901 Nitra- Chrenová

Kupujúci

Kupujúcim je spotrebiteľ alebo podnikateľ.

Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy nekoná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti alebo v rámci samostatného výkonu svojho povolania.

Spotrebiteľ pri začatí obchodných vzťahov odovzdáva predávajúcemu iba svoje kontaktné údaje, nutné pre bezproblémové vybavenie objednávky, poprípade údaje, ktoré chce mať uvedené na nákupných dokladoch.

Právne vzťahy predávajúceho so spotrebiteľom výslovne neupravené týmito VOP sa riadia príslušnými ustanoveniami zák. č. 40/1964 Zb., Občianskeho zákonníka, zákona č. 250/2007 Zb., o ochrane spotrebiteľa, ako aj súvisiacimi predpismi, všetko v znení noviel.

Podnikateľom je osoba:

  • zapísaná v obchodnom registri (predovšetkým obchodné spoločnosti)
  • ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia (živnostník zapísaný v živnostenskom registri)
  • osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia na základe špecifických predpisov (sem patria napríklad slobodné povolania ako advokáti atď.)
  • osoba, ktorá prevádzkuje poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa špecifického predpisu.

Právne vzťahy predávajúceho s kupujúcim, ktorý je podnikateľom, výslovne neupravené týmito VOP ani zmluvou medzi predávajúcim a kupujúcim sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb., Obchodného zákonníka, v platnom znení, ako aj súvisiacimi predpismi.

Kúpna zmluva

Ak je kupujúcim spotrebiteľ, návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy je umiestnenie ponúkaného tovaru dodávateľom na stránky, kúpna zmluva vzniká odoslaním objednávky kupujúcim spotrebiteľom a prijatím objednávky dodávateľom. Toto prijatie dodávateľ bezodkladne potvrdí kupujúcemu informatívnym emailom na zadaný email, na vznik zmluvy však toto potvrdenie nemá vplyv. Vzniknutú zmluvu (vrátane dohodnutej ceny) možno meniť alebo rušiť len na základe dohody strán alebo na základe zákonných dôvodov.

Ak je kupujúcim podnikateľ, návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy je odoslaná objednávka tovaru kupujúcim podnikateľom a samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu predávajúceho kupujúcemu s týmto jeho návrhom.

Vzťahy a prípadné spory, ktoré vzniknú na základe zmluvy budú riešené výlučne podľa platného práva Slovenskej republiky.

Podľa novely zákona č. 222/2004 Sb., o dani z pridanej hodnoty nemožno od 1.1. 2013 meniť údaje v už vystavenom daňovom doklade faktúre). Údaje v daňovom doklade (faktúra) je možné meniť len v prípade, kedy zákazník tovar ešte neprijal a nezaplatil.

2. Ochrana informácií a bezpečnosť

Predávajúci prehlasuje, že všetky osobné údaje sú dôverné, budú použité iba k uskutočneniu plnenia zmluvy s kupujúcim a nebudú inak zverejnené, poskytnuté tretej osobe a pod., s výnimkou situácie súvisiacej s distribúciou či platobným stykom týkajúceho sa objednaného tovaru (oznámenie mena a adresy dodania). Osobné údaje, ktoré sú poskytnuté kupujúcim predávajúcemu za účelom splnenia objednávky, sú zhromažďované spracovávané a uchovávané v súlade s platnými zákonmi Slovenskej republiky, najmä so zákonom č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení. Kupujúci dáva predávajúcemu svoj súhlas na zhromažďovanie a spracovanie týchto osobných údajov na účely splnenia predmetu uzatváranej kúpnej zmluvy, a to až do doby jeho písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kupujúci má právo prístupu k svojim osobným údajom a právo na ich opravu vrátane ďalších zákonných práv k týmto údajom.

2. Ochrana informácií a bezpečnosť

Predávajúci prehlasuje, že všetky osobné údaje sú dôverné, budú použité iba k uskutočneniu plnenia zmluvy s kupujúcim a nebudú inak zverejnené, poskytnuté tretej osobe a pod., s výnimkou situácie súvisiacej s distribúciou či platobným stykom týkajúceho sa objednaného tovaru (oznámenie mena a adresy dodania). Osobné údaje, ktoré sú poskytnuté kupujúcim predávajúcemu za účelom splnenia objednávky, sú zhromažďované spracovávané a uchovávané v súlade s platnými zákonmi Slovenskej republiky, najmä so zákonom č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení. Kupujúci dáva predávajúcemu svoj súhlas na zhromažďovanie a spracovanie týchto osobných údajov na účely splnenia predmetu uzatváranej kúpnej zmluvy, a to až do doby jeho písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kupujúci má právo prístupu k svojim osobným údajom a právo na ich opravu vrátane ďalších zákonných práv k týmto údajom.

4. Spôsob a doba dodania tovaru

  • Tovar, ktorý máme na sklade zasielame formou doručovateľskej spoločnosti Slovenská pošta a.s.  ktorá doručí zásielku najneskôr do 24-48 hodín od nášho odoslania priamo na Vami zadanú adresu.

  • Tovar, ktorý nemáme skladom, Vám dodáme najneskôr do 10 pracovných dní od zaslania objednávky. V prípade, že potrebujete dodať tovar skôr ako do 10 pracovných dní je potrebné obrátiť sa na prevádzkovateľa stránky, ktorí zabezpečí dodanie tovaru skôr, za vyššie expedičné poplatky.

5. Cena expedičných nákladov

Expedičné náklady v sebe zahŕňajú balné, cenu dopravy a poplatok za službu dobierka Expedičné náklady Vám pri vybavovaní objednávky budú účtované len raz a to v prípade, že objednaný tovar nie je okamžite k dodaniu a dodáme ho v niekoľkých dodávkach.

Cena prepravy je uvedená pri každej objednávke a je závislá na type objednaného tovaru.

Prepravu zabezpečuje spoločnosť Slovenská pošta a.s.

U OBJEDNÁVOK, KTORÉ PRI EXPEDÍCÍ DOSIAHNU VÝŠKU 100€ PREPRAVNÉ A BALNÉ NEÚČTUJEME!

Pri expedícii je automaticky zasielaný daňový doklad, ktorý nájdete v balíku spolu s tovarom.

6. Odber osobne na adrese prevádzkovateľa stránky

Na Vašu požiadavku Vám skompletizujeme objednávku k osobnému odberu na adrese Dlhá 58, 94901 Nitra- Chrenová. Pri osobnom odbere je potrebne počkať na výzvu e-mailom k prevzatiu objednávky.

7. Podmienky pre prijímanie objednávok

Na objednávkach uvádzajte názov odberateľa, adresu doručenia, IČO, DIČ. Podmienkou je uvedenie telefónneho kontaktu, aby sa s Vami doručovateľská spoločnosť mohla spojiť. Ďalej uveďte číslo objednávky pod ktorou ju evidujete, meno a podpis oprávnenej osoby, spôsob dodania tovaru. Z dôvodu urýchlenia vybavenia dodávky uveďte, či žiadajte o kompletnú dodávku, alebo o okamžité dodanie tých položiek, ktoré sú na sklade. Objednávky, v ktorých budú použité rôzne prezývky namiesto riadneho mena a priezviska, budú automaticky stornované a nebudú akceptované.

Objednávky môžete podávať jedným z nasledujúcich spôsobov

  • internetovým obchodom on-line e-shopom - potrebná registrácia priamo na serveri
  • elektronickou poštou: dps.vyroba.dps@gmail.com
  • písomnou formou (dopisom)

Ceny účtované za tovar vychádzajú z aktuálneho cenníka ku dňu expedície.

DODACIA DOBA:

Tovar, ktorý je na sklade zasielame v priebehu 24-48 hodín po obdŕžaní záväznej objednávky. Tovar na objednávku zabezpečujeme väčšinou do 10 kalendárnych dní. K prekročeniu dodacej lehoty 10 kalendárnych dní môže prísť pri nedostatkovom tovare a u špeciálne nakupovaného tovaru. O termíne dodávky takéhoto tovaru je nutné sa informovať na našej e-mailovej adrese (uvedené v kontaktoch) alebo telefonicky.

MOŽNOSTI ODBERU:

Osobne na na adrese Dlhá 58, 94901 Nitra- Chrenová.

Tovar zasielame prepravnou spoločnosťou Slovenská pošta a.s. do 24-48 hodín.

U OBJEDNÁVOK, KTORÉ PRI EXPEDÍCÍ DOSIAHNU VÝŠKU 100€ PREPRAVNÉ A BALNÉ NEÚČTUJEME !

Objednávky, ktoré majú všetky náležitosti sú zapisované do systému a je im pridelené interné číslo. Nasleduje rezervácia všetkých položiek, ktoré sú na sklade. Ak je objednávka splnená celá, nasleduje proces vyskladnenia a expedície zo skladu. Pokiaľ objednávka nie je splnená naraz celá, expedujeme ju aj po častiach, pokiaľ si to zákazník nepraje jednorázovo. V tom prípade účtujeme prepravné náklady len raz. Čiastočná expedícia tovaru môže byť vykonaná aj na požiadanie, pokiaľ hodnota expedovaného tovaru presiahne čiastku 10€.

Všetky nedodané položky evidujeme v systéme maximálne 6. mesiacov. Vo výnimočných prípadoch sme ale nútení ustúpiť od plnenia niektorých položiek a to v prípade, že nastala nepredpokladaná zmena sortimentu, alebo dodávok našich dodávateľov, prípadne hodnota zostávajúcich položiek po čiastočnej expedícii nedosahuje čiastku 16,60€.

*/neplatí pre VIP zákazníkov/

Objednávky na tovar, ktorý nie je v našom katalógu, prijímame nezáväzne a môžeme ich potvrdiť až po preverení možnosti našich dodávateľov. V týchto prípadoch vyžadujeme zálohu na požadovaný tovar.

Odmietnutie objednávok môže nastať vtedy, ak sú podmieňované sankciami, alebo nesplniteľnými termínmi.

9. Záručné podmienky

Záručné podmienky na tovar sa riadia Reklamačným poriadkom predávajúceho a platnými právnymi predpismi SR. Ako záručný list slúži nákupný doklad.

10. Záverečné ustanovenia

Tieto Všeobecné obchodné podmienky sú platné od 1. 5. 2013. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeniť tieto Všeobecné obchodné podmienky bez predchádzajúceho upozornenia.

 

Dodacie podmienky

Expedičná lehota

Termíny dodania sú platné podľa vyššie uvedených lehôt.

Odobranie objednaného tovaru

Prepravnou službou na dobierku
Prepravnou službou s platbou prevodom na účet
Osobný odber na pobočke
Osobný odber na vyššie uvedenej adrese, platba v hotovosti
Zmluvným prepravcom zákazníka

Upozorňujeme zákazníkov že používaný software neumožňuje po zahájení vybavovania objednávky jej ďalšie rozšírenie, ani zlučovanie rôznych objednávok. Všetky ceny sú uvádzané vrátane DPH.

V prípade že objednávka nad 100 eur obsahuje nebezpečné látky, tak doprava zdarma na pôvodnú zásielku ostáva nezmenená, avšak náklady na prepravu tovaru obsahujúceho nebezpečné látky hradí kupujúci.

V doručovacej adrese musí byť uvedená konkrétna adresa, kde ste schopní si zásielku od prepravcu prevziať, z týchto dôvodou je dôležité úvádzať aj správne telefónne kontakty.

Odber tovaru na dobierku

Dobierky je možné hradiť priamo prepravcovi.

Osobný odber tovaru na pobočke alebo výdajnom mieste

Pred tým, než si pôjdete vyzvyhnúť objednaný tovar na zvolenou adresu, počkajte prosím na výzvu k odberu! Výzvu obvykle obdržíte e-mailom, který jste uviedli pri zadávaní objednávky. Osobné odbery jsou možné v pracovných dňoch.

K odberu tovaru budete vyzvaní e-mailom alebo SMS na číslo uvedené v objednávke.

Dokumenty vzťahujúce sa k objednávke

Všetky dokumenty vzťahujúce sa k objednávke Vám budú doručené alebo predané pri osobnom odbere spolu s kompletne objednaným tovarom.

Reklamačný poriadok

1. Všeobecné ustanovenia

1.1.
Reklamačný poriadok internetového obchodu vyroba-dps.webnode.sk sa riadi príslušnými ustanoveniami občianskeho zákonníka, zákona č. 250/2007 Z . z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov. Tento zákon spresňuje a vymedzuje práva a povinnosti predávajúceho, ktorým je prevádzkovateľ internetového obchodu vyroba-dps.webnode.sk so sídlom Dlhá 58, 94901 NItra- Chrenová (ďalej len ,,predávajúci“) a zákazník (ďalej len ,,kupujúci“).

1.2.
Reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar, u ktorého sú uplatňované práva kupujúceho zo zodpovednosti za chyby tovaru v záručnej dobe.
Pri prevzatí tovaru od pracovníkov predávajúceho, či od pracovníkov tretej strany (externý prepravca) je kupujúci si povinný vždy prehliadnuť tovar okamžité pri jeho prevzatí a to za prítomnosti predávajúcej osoby. Súčasťou takejto kontroly je aj kontrola kompletnosti výrobku. Reklamácie fyzicky poškodeného tovaru dodatočne nemusí byť predávajúcim uznaná !

2. Povinnosť kupujúceho pri prevzatí tovaru:

2.1.
Postup pri zistení zjavnej chyby tovaru

2.1.1.
Ak by boli zistené zjavné chyby tovaru, čo sú všetky chyby zistené ihneď pri odbere tovaru, je kupujúci povinný s predávajúcou osobou (v prípade osobného odberu) alebo prepravcom (v prípade dobierky) vyhotoviť záznam o poškodení.

Kupujúci je oprávnení v takomto prípade tovar neprevziať.

2.1.2.
Pokiaľ sa kupujúci rozhodne aj pre zjavné chyby tovar prevziať, je kupujúci povinný reklamáciu neodkladne uplatniť u predávajúceho (v prípade osobného odberu) alebo u prepravcu (v prípade dobierky). Podmienkou takejto reklamácie je však doloženie záznamu o nekompletnosti výrobku, alebo poškodenie tovaru pri preprave, podpísané predávajúcim alebo prepravcom. Náklady a škodu, ktorá vznikne v dôsledku nesprávneho alebo neskorého uplatnenia zjavných chýb tovaru, či v dôsledku nespísania záznamu o poškodení nesie v plnom rozsahu kupujúci.

3. Reklamácie tovaru v záručnej dobe:

3.1.
Pokiaľ sa po prevzatí tovaru kupujúcim na tomto tovare vyskytnú chyby v záručnej dobe, je kupujúci oprávnení uplatniť si reklamáciu.

3.2.
Dĺžka záručnej doby sa riadi platnými ustanoveniami občianskeho zákonníka. V súčasnosti je stanovená na 24 mesiacov, s výnimkami stanovenými príslušnými právnymi predpisy.

3.3.
Záručná doba sa zo zákonníka predlžuje o dobu, po ktorú bolo v záručnej oprave. V prípade výmeny chybného tovaru za nový tovar, získava kupujúci záruku novú v dĺžke 24 mesiacov alebo do doby trvania záruky pôvodného tovaru, ak je táto dlhšia.

4. Postup vybavenia reklamácie:

4.1.
V prípade chýb, ktoré sa vyskytnú v záručnej dobe, je takmer vždy reklamácia uplatňovaná prostredníctvom servisu predávajúceho, prípadne autorizovaným servisom.

4.2.
Zoznam týchto servisov je obvykle priložený v návode k obsluhe tovaru, alebo je súčasťou záručného listu.

4.3.
Reklamácie je tiež možné priamo uplatniť na ktorejkoľvek pobočke predávajúceho. Je vhodné upozorniť kupujúceho, že je možné uplatniť si reklamáciu priamo v autorizovanom servise, pričom príde k značnému zrýchleniu vybavenia reklamácie.

4.4.
Dôležitou podmienkou pre uplatnenie reklamácie v záručnej dobe je preukázanie pôvodu tovaru dokladom o nákupe, poprípade záručným listom (alebo vierohodným dôkazom túto skutočnosť dokázať).

4.5.
Reklamácia, vrátane odstránenia chýb musí byť vybavená bez zbytočného odkladu a to do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodnú na dlhšej dobe, prípadne sa táto doba predĺži o niekoľko dní, nutných pre počiatočné posúdenie chyby predávajúcim.

4.6.
Po uplynutí zákonnej doby sú kupujúcemu uznané rovnaké práva, ako by sa jednalo o neodstrániteľnú závadu.

4.7.
Náklady na zaslanie tovaru predávajúcemu, alebo servisnému stredisku sú na vrub kupujúceho. Kupujúci teda doručí na vlastné náklady a riziko chybný tovar na adresu autorizovaného servisu či prevádzky predávajúceho.

4.8.
Zaslane tovaru na reklamáciu:

4.8.1.
Je v plnom záujme kupujúceho, aby tovar bol zabalený do vhodného obalu, vyhovujúceho preprave krehkého tovaru.

4.8.2.
Označenie zásielky je samozrejmosťou.

4.8.3.
Tovar pokiaľ je možné, by mal byť v pôvodnom obale, alebo aspoň v obale, ktorý zabráni poškodeniu tovaru pri preprave.

4.8.4.
Tovar je vždy potrebné reklamovať v úplnom stave, teda aj v rámci návodu k obsluhe, kabeláže a ostatného príslušenstva, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodnú inak.

4.9.
V prípade uplatnenia reklamácie kupujúcim priamo v autorizovanom servise je kupujúci po riadnom vybavení reklamácie vyzvaní k prevzatiu opraveného tovaru.

4.10.
V prípade, že kupujúci si uplatnil reklamáciu u predávajúceho, vyzve kupujúceho k odberu opraveného tovaru predávajúci.

4.11.
V prípade zistenia neodstrániteľnej chyby tovaru (na základe písomného posúdenia autorizovaného strediska, pokiaľ si to povaha tovaru vyžaduje), má kupujúci právo na výmenu tovaru alebo má právo od zmluvy odstúpiť.

4.12.
Neoprávnená reklamácia:

.12.1.
Pokiaľ by bola reklamácia tovaru neoprávnená, servisné stredisko naúčtuje kupujúcemu náklady na zistenie a opravu chyby. Kupujúci je povinný tieto náklady uhradiť v stanovenom termíne, najneskôr však do štrnástich dní od ukončenia reklamačného jednania. Jedná sa predovšetkým o prípady, kedy chyba vznikla napríklad nesprávnym použitím alebo chybnou manipuláciou užívateľa, alebo bol tovar používaný v rozpore z účelom, pre ktorý bol určený.

4.12.2.
Záruka sa tiež nevzťahuje na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho dielov), spôsobené používaním.

4.12.3.
Záručná doba všetkým osobám, používajúcim tovar za účelom podnikania v režime obchodného zákonníka nie je stanovená občianskym zákonníkom. Záruka sa v takomto prípade stanovuje na základe dohody s kupujúcim – podnikateľom!

5. Rozsah záruky a jej obmedzenia:

5.1.
Nárok na uplatnenie záruky zaniká v nasledujúcich prípadoch:

5.1.1.
Nedodržanie podmienok pre odbornú montáž s inštaláciou, alebo keby bola vykonaná firmou, ktorá pre túto činnosť nie je oprávnená,

5.1.2.
Porušením ochranných pečatí a nálepiek, pokiaľ na tovare sú,

5.1.3.
Používanie tovaru v podmienkach a za podmienok, ktoré nezodpovedajú parametrom uvedeným v dokumentácii k tovaru,

5.1.4.
Zapájkovaním elektronických súčiastok do plošného spoju,

5.1.5.
Nedovolené úpravy, či falšovanie záručného listu a dokladu o kúpe.

5.2.
Záruka sa nevzťahuje na tieto prípady:

5.2.1.
Škody spôsobené živelnou katastrofou, poveternostnými podmienkami, mechanickým poškodením. Elektrostatickým nábojom.

5.2.2.
Chyby spôsobené neodbornou obsluhou, nedodržaním návodu k obsluhe a nedostatočnou údržbou,

5.2.3.
Poškodenia spôsobené zapojením do siete nezodpovedajúcej norme ČSN, alebo nevhodne navrhnuté zapojenie (u elektronických súčiastok),

5.2.4.
Na všetok spotrebný materiál,

5.2.5.
Na všetok software, ktorý bol vybraný z originálneho obalu (otvorením balenia kupujúci akceptuje tieto podmienky).

5.3.
Upozornenie:

Pri akejkoľvek návšteve servisného technika u kupujúceho musí byť vyhotovený protokol o zistených chybách a forme ich odstránenie. Bez tohto protokolu nie je návšteva servisného technika braná do úvahy.

Kontakt

Tomáš Chmelík

dps.vyroba.dps@gmail.com

Dlhá 58
Nitra- Chrenová
94901

0940325159

Adresa bydliska:
Dlhá 58
Nitra- Chrenová
94901

Vyhľadávanie

© 2014 Všetky práva vyhradené.

Vytvorte si web stránku zdarma!Webnode